mandag den 30. september 2013

#6: Strawberry Fields

Hello Everyone! I går gik turen så udenfor London for at nyde det smukke efterårsvejr i lidt mere 'landlige' omgivelser. Vi tog ud til et sted som hedder Garsons Farm og som bassically er et virkeligt stort landsted, hvor travle byboer inde fra selve London kan tage ud sammen med deres børn og høste deres egne frugter og grøntsager, samt opleve en natur, der er lidt vildere end den nærmeste park ;-)
   Vi tog afsted sammen med en anden familie, som min værstfamilie kommer sammen med privat; Rachel, Richard, deres søn Alex, samt deres søde danske au pair Cecilie og så brugte vi ellers formiddagen på at høste æbler og plukke jordbær.. Ja JORDBÆR! i næsten oktober måned.. Jeg har på fornemmelsen at de jordbær måske har været mindre naturlige og mere genmanipulerede end de så ud til, men Otilie synes under alle omstændigheder at de var fantastiske.
   Efter vores indkøb spiste vi en 'pub lunch' på en hyggelig pub i området Windsor og på vejen hjem så  vi det royale Windsor Castle, dog kun på på afstand, men det var også storslået nok (!).
   Senere igår flyttede jeg efter to uger på kfuk i Hampstead videre til Chiswick, hvor jeg kan bo hos den utroligt søde og gæstfri familien Breitenstein (venner af min værstfamilie) indtil vores nye hus er klar til indflytning. Vi regner med at flytte d. 20 oktober, så 3 uger fra nu. Det bliver så flot! xD

x Sofie
  








Vi mødte lige en dinosaur undervejs på turen, knap så British countryside måske ;-)..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar