søndag den 6. oktober 2013

#7: Going Short


Hello Everyone! I London er der ikke én fashion, der er mange. Og efter 6 mdr. med extensions synes jeg derfor det var på tide at der skulle ske noget nyt :P So, join in and follow my transformation..

                                                               x Sofie
Before: 
Jeg har kun extension tilbage i siderne, resten er knækket af...  
 



Under afvikling: 
Extensions afmonteres. Tusinde tak til Cecilie for den tålmodige indsats! 




2 timer senere:
Vi kan konstatere at mit eget hår er, well, ret ødelagt i længderne.
Jeg tænker: 
"Arrggggg !!! Det her kan ikke reddes, jeg bliver en forever omvandrende hair disaster"   



Of we go: 
Til den travle, underskønne Convent Garden salon: Windle & Moodie, 
som havde fået æren af at forsøge at rede mit hår. 







Et billede af min søde, meget dygtige stylist Vicki, som gjorde en fantastisk indsats :-)!






Og så sagde vi lige;  Snip, snip, snip:




Tadaaaa! 
Det færdige resultat, de lange lokker erstattet af en kort pixie cut :P   





Til sidst, bare lige for at give indtryk af forandringen:


                                  Before:                                                               After: 

"Short hair removes obvious femininity and replaces it with style"
Jeg ved ikke med jer, men jeg elsker det allerede! ;-) 
                                                    

2 kommentarer:

  1. Hvor er du smuk - det er virkelig flot til dig søde! Håber du nyder at være i London - jeg følger med på din blog hele tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Århh tusinde tak søde Mette! Jeg elsker London so far, håber også du nyder Australien? - Følger også din blog, den er virkelig fin!

      Slet