torsdag den 5. september 2013

#1: First One

Hello Everyone! Dette er mig der forsøger at skrive en blog om mit ophold som au pair London UK. Jeg skal selvfølgelig nok forsøge at gøre mine indlæg så interessante, humoristiske og kreative (<-- masser af billeder!) som muligt, men helt reelt bliver det nok bare en personlig, virtuel doku-soap over mit soon-to-be liv i storbyen ;-) 
   Jeg tager afsted i morgen. Og de sidste ting pakker jeg i morgen, for der er jo absolut ingen grund til at være i god tid når man skal pakke til de næste 10 måneder. Jeg skal bo og arbejde hos en dansk/tysk familie, som bor i området Hammersmith & Fullham i West London, men meget mere om dem senere. Lige nu er min største bekymring at jeg farer vild i Heathrow Lufthavn imorgen, for det kunne nemlig godt ske. Men forhåbentligt kan jeg så også finde vej tilbage igen.  
  
Hvis i har læst hertil kommer jeg helt sikkert til at savne jer og jeg håber at i fortsat vil følge mit eventyr her på bloggen.
                                                             x Sofie 




... Right, like that's going to happen... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar