onsdag den 19. marts 2014

#20: Turning Twenty

Hello Everyone! Tænk engang at mit 20. oplæg på bloggen skulle komme til at handle om min 20års fødselsdag!?
   Men ja, siden sidst har jeg jo haft fødselsdag (: hurrah !!), endda en meget speciel en af slagsen (: hurrah !!) og da jeg jo af gode grunde ikke kunne være sammen med de af jer, som jeg normalt tilbringer min fødselsdag sammen med, så tænkte jeg at jeg ville give jer et lille recap her på bloggen. 

Min dag startede med at min søde familie hjemmefra ringede og vækkede mig med fødselsdagssang og lykønskninger (: tak til mor, far og Clara :*). Efter jeg havde fået tøj på kom min meget søde papfamilie så og hentede mig ned til et flot pyntet morgenbord med flag, blomster, gaver, kort og endnu en fødselsdagssang. Af gaver fik jeg bl.a. et par Hunter gummistøvler (!), ørenringe, penge, en dyne og pude, en tekop med mummitrolde, et gavekort til en Londonoplevelse og 5 cookies – alt sammen skønne ting.
   Formiddagen brugte jeg på at bage boller og kage, som vi spiste efter jeg havde hentet Celine og Otilie fra skole om eftermiddagen.  
   Til aften havde jeg samlet en gruppe af de piger jeg ses med herovre til daglig, til ’dinner and drink’ på Jamie Oliver’s italienske restaurant i Covent Garden. Det var super hyggeligt og jeg fik Cheesecake til dessert  - med lys i (!) fordi jeg var fødselsdagsbarn. Da min fødselsdag faldt på en tirsdag (: og alle derfor skulle op på arbejde dagen efter.. ) besluttede vi at udskyde min fødselsdagsbytur til et senere tidpunkt – alligevel blev det over midnat før vi sluttede, så alle skulle løbe for at nå den sidste tube xD  

Tusinde tak til alle jer der tog sig tid til at sende mig kort, breve og hilsner på dagen – det varmede virkelig og var med til at gøre dagen ekstra god.  
   20 år. Det vildt. Det crazy. Jeg tror det bliver godt. Stay tuned! 

x Sofie








  




Og så selvfølgelig også tillykke til søde Tilly, som blev 5 år d. 12 marts ;-)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar