onsdag den 5. marts 2014

#17: A Little Mix

Hello Everyone! Jeg ved godt, at det er lidt tid siden sidst, men for mit vedkommende er Februar bare fløjet forbi en sådan en hast, at jeg bliver helt skræmt med tanken om hvor hurtigt de næste 4 mdr. kan gå. Hovedsagligt er måneden gået med en hel masse arbejde, hvilket jeg egentlig ikke selv synes er så interessant at blogge om, men for de af jer der faktisk godt kunne tænke sig at vide hvad jeg laver på sådan en helt almindelig uge (: og in case nogle au pairs to-be læser med og kunne bruge informationen) så har jeg lavet det her fine ugentlige oversigtsskema:


Mine weekender varierer meget fra uge til uge, men som udgangspunkt har jeg altid enten lørdag eller søndag helt fri, til at gøre hvad jeg har lyst til. I skemaet har har skrevet babysitning fredag aften - det kunne dog ligeså godt være lørdag ell. søndag aften.
Her har i lige et par hverdagsbilleder ;-): 




 Meen ind imellem arbejdet har jeg selvfølgelig også haft tid til lidt sjov og ballade, bl.a har jeg fået set en hel del teater! Først var jeg inde og se West End stykket Mojo med bl.a celebrities som Colin Morgan, Ben Whishaw og Rubert Grint i hovedrollerne. Så var jeg til en super cool teaterfestival, der blev afholdt i de underjordiske gange under Waterloo Station, hvor jeg så stykket Fear and Loating in Las Vegas (ß surrealisme på et højere plan :P). Derefter var jeg til 90 minutters intenst gyserteater - jeg ved virkelig ikke hvordan jeg havde fået forvildet mig selv ind til den forestilling... – men som bortset fra det var vildt godt lavet og virkelig uhyggeligt! For lige at slutte det hele af, så var jeg sidste weekend inde at se en udsolgt Premiere Leauge fodbold kamp - Manchester United vs. Crystal Palace xD (: som btw endte 2-0 til Man. U.). Egentlig ikke fordi jeg interesserer mig specielt meget for fodbold, men fordi det trods alt en ret stor del en den engelske kultur, så tænkte det var noget der skulle prøves. Tilfældigvis kom vi så til at side lige ved siden af alle Manchester United’s tilhængere (ß seriøse hooligan-typer), hvilket var en ret fascinerende oplevelse i sig selv.

Afsluttende vil jeg godt lige pointere at jeg faktisk har haft godt selvskab til alle de her ting jeg har haft gang i (: tak til bl.a. Anne-Sofie, Lea og Cecilie ;-)) - bare lige fordi det gik op for mig, at man ved at læse ovenstående godt kunne få det indtryk at jeg ikke havde noget socialt liv.
I have friends, okay? :*

x Sofie
The Vault Theatre Festival: 




*No edit, vi bare lidt sindssyge


Manchester United vs. Crystal Palace:  

 




Scoring på straffespark fra van Persie xD






1 kommentar:

  1. Morsomt! En af mine nærmeste veninder herover har en fætter der spiller i Crystal Palace! ;)

    SvarSlet